viernes, 28 de diciembre de 2012

A Xunta mercou espazos na prensa por case 800.000 euros en catro meses


De novo, os convenios. De entre todos os sistemas polos que a Xunta achega cartos ás empresas editoras dos medios de comunicación do país os convenios son, probablemente, a figura máis opaca. Coa única diferenza de que, dende 2006, os trazos básicos destes acordos de colaboración -esencialmente, o seu título e importe- teñen que ser públicos en virtude da Lei de Transparencia, os gobernos presididos por Manuel Fraga, Emilio Pérez Touriño e Alberto Nüñez Feijóo viñeron inxectando regularmente substanciosas partidas orzamentarias nas diferentes cabeceiras sen que medie concurso público ou un réxime de concorrencia competitiva, un método apenas empregado para estes procedementos, tal e como constatou o Consello de Contas. O último reparto coñecido produciuse entre abril e agosto deste ano e achegouse aos 800.000 euros.

Segundo os datos liberados pola Xunta hai poucos días a Secretaría Xeral de Medios, órgano con dependencia orgánica directa da Presidencia da Xunta, asinou no segundo cuadrimestre do ano catorce convenios para achegar cartos a outros tantos diarios impresos. Concretamente, a suma dá un resultado de 765.000 euros, se ben o reparto é dispar e os obxectivos enunciados, diversos, aínda que todos cun punto en común: mercar espazos nestes diarios para que presenten como informacións propias contidos xerados polo Goberno.

Noticia completa: http://praza.com/politica/3131/a-xunta-mercou-espazos-na-prensa-por-case-800000-euros-en-catro-meses/

No hay comentarios:

Publicar un comentario